Kontakt

Exact

Wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów finansowych

Exact
Czas projektu
lata 2011-2012 w spółce DIVA Central & Eastern Europe
Rola w projekcie
kontroler finansowy / leader projektu
Sponsor projektu
Prezes Zarządu
Dostawca oprogramowa
Exact Sp. z o.o.
Cel projektu
elektroniczny obieg dokumentów finansowych zapewniający autoryzację zgodnie z matrycą uprawnień (element kontroli wewnętrznej) przy jednoczesnym automatycznym księgowaniu do ksiąg handlowych (automatyzacja procesów)
Etapy i zadania w realizacji
  • Uzgodnienie i wypracowanie umowy licencyjnej oraz umowy hostingowej z biurem rachunkowym prowadzącym księgi spółki aby włączyć elektroniczny obieg dokumentów finansowych do systemu transakcyjnego
  • Uzgodnienie rodzaju dokumentów finansowych wchodzących w elektroniczny obieg (faktury zakupu inwestycyjne, faktury zakupu na magazyn, faktury zakupu kosztowe wraz z ich korektami)
  • Przygotowanie schematów księgowych (konta księgowe) z uwzględnieniem rachunku zarządczego (ewidencja po centrach kosztowych, magazynach, CAPEX po projektach) do automatycznego księgowania
  • Przygotowanie matrycy autoryzacyjnej odzwierciedlającej schemat organizacyjny i zapewniającej autoryzację według przyjętych zasad kontroli wewnętrznej
  • Przeprowadzenie testów wszystkich rodzajów dokumentów w różnych opcjach
  • Przeprowadzenie prezentacji a następnie szkoleń dla użytkowników końcowych
  • Osobista asysta dla użytkowników po uruchomieniu elektronicznego obiegu dokumentów
  • Opracowanie procedury poprawnego użytkowania elektronicznego obiegu dokumentów wraz z ich archiwizowaniem
Agnieszka Biała
[contact-form-7 404 "Not Found"]